GOING TO A VIP PARTY IN GTA 5 ROLEPLAY!

нийтэлсэн 2021 Туу 22-нд
Үзсэн тоо 49 474
18

I LUV RP
Join my discord (react to the rules to talk) : discord.gg/Carmen
www.twitch.tv/carmen
❤SEE MORE OF ME❤
♡ Business Inquiries: carmenkingy@yahoo.com
♡ Instagram: CarmenKingz
♡ Twitter: CarmenKingy
♡ Twitch: twitch.tv/Carmen
♡ Discord: discord.gg/Carmen

♡ Simself Playlist: bit.ly/2NXLrN9
♡ GTA 5 Playlist: bit.ly/37quxi4
♡ IMVU Playlist: bit.ly/2GhLOho

Carmen King
Сэтгэгдлүүд  
  • Austin Arteze

    Austin Arteze

    26 өдрийн өмнө

    Mollie’s rap was 🔥🔥🔥

  • jahmiah smith

    jahmiah smith

    29 өдрийн өмнө

    lol i cant whit her she my fav

  • Glum Chum

    Glum Chum

    Сарын өмнө

    More GTA roleplay!!!! Plsss your videos are amazing!!🤍💜

  • Britt Nicole

    Britt Nicole

    Сарын өмнө

    “ those pants are so tight I can see your religion “ SHSHS LMFAO

  • Glum Chum

    Glum Chum

    Сарын өмнө

    Enjoyed the whole video, please post more!!! Your awesome!💓💓

  • charmecia cee

    charmecia cee

    Сарын өмнө

    carman i haven’t watched you in so longgg😫

  • Brianna D

    Brianna D

    Сарын өмнө

    The tramp stamp and selfie🤣🤣🤣🤣

  • Janicia Navarro

    Janicia Navarro

    Сарын өмнө

    Well they’re “✋🏻” UGLY ”🤚🏻”
    I was deadddddd😂😂😂😂😂😂

  • princess aurora

    princess aurora

    Сарын өмнө

    omg she met adam i never expected this 😭

  • King K

    King K

    Сарын өмнө

    I’m a dude but she really entertaining no cap like bruh I’m not one of dem thirsty fans she jus entertaining

  • Quentin T

    Quentin T

    2 сарын өмнө

    Can you play this on Mac? 😿

  • Brittany K

    Brittany K

    2 сарын өмнө

    How can I get invited to the VIP? Im a bad bitch just like Carmen...I shoulda been there!

  • Jesse Chaffey

    Jesse Chaffey

    2 сарын өмнө

    not DAMN DANIEL DLKFGJLSDKF

  • Je suis toujours fatiguée

    Je suis toujours fatiguée

    2 сарын өмнө

    7:24 voice. that voice. I'm completely numb I would chase him like a baby duck to everywhere

  • Lisa W

    Lisa W

    2 сарын өмнө

    10:10 what song😂

    • princess aurora

      princess aurora

      Сарын өмнө

      rags to riches by lil cap

  • britt v

    britt v

    2 сарын өмнө

    this was soooo funnyyy

  • ᦓꫝꪖꪗ ᥴꪶꪮꪊᦔ

    ᦓꫝꪖꪗ ᥴꪶꪮꪊᦔ

    2 сарын өмнө

    Omg she's such a gorgeous person🙄✨🌺

  • Linda Martinez

    Linda Martinez

    2 сарын өмнө

    Okay this is giving very Julia fox vibes 🤣

  • jo

    jo

    2 сарын өмнө

    She hit a parked car

  • LifeWithJordyn

    LifeWithJordyn

    2 сарын өмнө

    Did you and your imvu man Break up

  • Shanya Depriest

    Shanya Depriest

    2 сарын өмнө

    That woke me up yes mama 💖🏠👪💖
    🤣🤗

  • Shanya Depriest

    Shanya Depriest

    2 сарын өмнө

    I'm finna download itttttttttt lol

  • Prettyboy Tv!

    Prettyboy Tv!

    2 сарын өмнө

    GET SOME BOOTY IMPLANTS QWEENNNN .

  • gillian cn

    gillian cn

    2 сарын өмнө

    i love this bitch i swear !!

  • J

    J

    3 сарын өмнө

    serve

  • Capo Son

    Capo Son

    3 сарын өмнө

    Name of the second song

  • Nicole Clay

    Nicole Clay

    3 сарын өмнө

    This server looks uber fun lol

  • Mariah Nylah

    Mariah Nylah

    3 сарын өмнө

    Why was this so funny and entertaining 😂😂

  • Lana

    Lana

    3 сарын өмнө

    Was that lil cap?? Lmao

  • Tea Simmer

    Tea Simmer

    3 сарын өмнө

    “Who tf was Laughing in your throat tell em to pour up””

  • Meli Havoc

    Meli Havoc

    3 сарын өмнө

    Ive seen you while ago watching Sykunnos streams and thought that was you!! I was like “her voice sounds familiar.” Love ya!!

  • Da'Shawn Myers-Wilson

    Da'Shawn Myers-Wilson

    3 сарын өмнө

    It was the tight pants and religion comment for me 😩🤣 FAAAWWKKKK ‼️‼️‼️

  • iiChildishSK

    iiChildishSK

    3 сарын өмнө

    I wanna play GTA with people but none of my friends have it, literally none of them are gamers lol. I also play on PS4 so that also might be a problem....idk

    • Sadgirlri z

      Sadgirlri z

      2 сарын өмнө

      PLAY WITH ME

  • Gerald Murphy

    Gerald Murphy

    3 сарын өмнө

    hahaha ** those are from walmart**** you funny sassssssy Little thing you

  • Aka Kids

    Aka Kids

    3 сарын өмнө

    Carem a real baddie

  • Caramel Killa

    Caramel Killa

    3 сарын өмнө

    Get it queen get it get it❤️❤️

  • Lovely Earin

    Lovely Earin

    3 сарын өмнө

    Its the glasses for me love

  • bruh_ you_trippin

    bruh_ you_trippin

    3 сарын өмнө

    I’m legit downloading twitch right now

  • bruh_ you_trippin

    bruh_ you_trippin

    3 сарын өмнө

    This was my favorite video ever

  • E R

    E R

    3 сарын өмнө

    Yayyyyy Carmen getting paid!

  • Uh vibez

    Uh vibez

    3 сарын өмнө

    who wants to add me on snap or sumn and show me step by step how to play gta online rp??😀 I always have trouble

  • Serenityrose

    Serenityrose

    3 сарын өмнө

    I miss you imvu videos so much

  • Melly Button

    Melly Button

    3 сарын өмнө

    Carmen make the playboy mansion on sims 4!! :D

  • Heather Francois

    Heather Francois

    3 сарын өмнө

    I want to be in your 🎥

  • Heather Francois

    Heather Francois

    3 сарын өмнө

    Can i have your 📞 number

  • • t a y • j a z m i n e •

    • t a y • j a z m i n e •

    3 сарын өмнө

    I’m finna act like I know how gta roleplay works 👽

  • ERYNN MANZANARES

    ERYNN MANZANARES

    3 сарын өмнө

    Hiiii carmen!!!! I dont think ill be back on twitch for a while 😅 but i love your videos and hope i can watch them all on YouTube

  • collin rohmann

    collin rohmann

    3 сарын өмнө

    what server

  • 🦋𝐁𝐞𝐞𝐭🦋

    🦋𝐁𝐞𝐞𝐭🦋

    3 сарын өмнө

    I got the urge to play gta yesterday too

  • SBTK

    SBTK

    3 сарын өмнө

    How do you download hair mods?

  • Loving Logan

    Loving Logan

    3 сарын өмнө

    BITCH I SEE THAT SHIRT WHERE IS IT FROM Babeee🥺💞💞

  • joneee jordan

    joneee jordan

    3 сарын өмнө

    i love her

  • kagami

    kagami

    3 сарын өмнө

    😂😂😂😂😂

  • Mamta Rampiari

    Mamta Rampiari

    3 сарын өмнө

    Am i the only one who thought the cable on the wall in the background was a hair on my phone

  • Theonlytug THE ONLY

    Theonlytug THE ONLY

    3 сарын өмнө

    Do another one of deesss

  • gothicjinx101

    gothicjinx101

    3 сарын өмнө

    hey idk if you'll see this but have you ever considered making a video on how to get into/involved with rp servers? There seems to be a lot more to it than I thought and I'd love to get your pov on it.

  • Nafeesah Van der Westhuizen

    Nafeesah Van der Westhuizen

    3 сарын өмнө

    Here for my daily dose of serotonin. 😩✊🏽

  • Trinity Knowles

    Trinity Knowles

    3 сарын өмнө

    Make more imvu plzzzzzz

  • diamond xo

    diamond xo

    3 сарын өмнө

    does anyone know which twitch stream this was? I wanna watch the whole thing!

  • crybaby’s bakery

    crybaby’s bakery

    3 сарын өмнө

    I. JUST. WATCHED. THIS. O-M-G‼️

    • Angel Berry

      Angel Berry

      3 сарын өмнө

      What stream was it?!

  • Alexis Reyes

    Alexis Reyes

    3 сарын өмнө

    Omg how is this game looking so damn good 😩😩

  • Taylor Mcpherren

    Taylor Mcpherren

    3 сарын өмнө

    Where is that wig from i want to buy it!!!

  • Muhammad Abdullah

    Muhammad Abdullah

    3 сарын өмнө

    Carmen try uncharted lost legacy

  • Isaac Ivan

    Isaac Ivan

    3 сарын өмнө

    my DREAMM jobb omggg this looks so funn!!! I wanna serve ppl too😭😭

  • Stan Schendelaar

    Stan Schendelaar

    3 сарын өмнө

    what server/mod is this omg

    • Stan Schendelaar

      Stan Schendelaar

      Сарын өмнө

      @princess aurora Actually I got in a few days after I sent this and I have played quite a lot with Carmen :D!

    • princess aurora

      princess aurora

      Сарын өмнө

      its nopixel a gta rp server, it's hard to get into and it's $10 a month + a priority ticket but there's a new public server but idk if its easy to get on

  • Brent Merlinhoot Boodangy

    Brent Merlinhoot Boodangy

    3 сарын өмнө

    Ok but that rags to riches song is way better than the rod wave rags to riches..( was that lil cap doing that song?)

  • Adriana Rodriguez

    Adriana Rodriguez

    3 сарын өмнө

    2:7 Best Datting Click 🔽

    hotgirls.to



    在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。

    說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木

    來調味食物煮的時候 1619185591

  • Pricila Mickel

    Pricila Mickel

    3 сарын өмнө

    This was the nicest gta episode..... It was really really really good. I loved it minus the killing and drugs.. even though I like that too but this was a nice switch up

    • Flower Grace

      Flower Grace

      3 сарын өмнө

      Lmao stfu

  • kikibummie

    kikibummie

    3 сарын өмнө

    “Do you just HATE hot women or something? Is that the problem?” LMAO

  • Iguana Cashmere

    Iguana Cashmere

    3 сарын өмнө

    I found you from Sims content but living for the gta 5 rps. Respect lady, you have great energy and vibes.

  • Charile Green

    Charile Green

    3 сарын өмнө

    Go Molly she is get it

  • Miguel P. Dela Cruz

    Miguel P. Dela Cruz

    3 сарын өмнө

    THAT WAS LITTT MOLLY WAS SO GOOD

  • jestem Reality

    jestem Reality

    3 сарын өмнө

    queen

  • Walter Goodwin

    Walter Goodwin

    3 сарын өмнө

    “Those are ugly”

  • Coffee Stain

    Coffee Stain

    3 сарын өмнө

    This is hella funny 🤣

  • marie g

    marie g

    3 сарын өмнө

    Molly Mommy ATE that ✋😩🔥

    • Bad Girls

      Bad Girls

      3 сарын өмнө

      no she didn’t 💀

  • herta tõnso

    herta tõnso

    3 сарын өмнө

    Yaaaas!!! GTA V videos are alweys the best!

  • Sky

    Sky

    3 сарын өмнө

    Can we get a collab with Carmen King and IBerleezy + PG on gtaV??!?!?!

  • Kylie

    Kylie

    3 сарын өмнө

    This GTA 5 roleplay looks so fun love the video Carmen you do pretty 💖💖💖💖

  • aniya

    aniya

    3 сарын өмнө

    who was that “rags to riches “ guy

  • ESS ADORE

    ESS ADORE

    3 сарын өмнө

    @3:33 HAD ME SCREAMING!!!! 💀 cause that’s basically me in rl with the hand motions when people be trying me and wanting a reaction so bad.

  • lonza mae

    lonza mae

    3 сарын өмнө

    the butt slap was SO aggressive 🤣🤣🤣

    • Hnxeybees

      Hnxeybees

      2 сарын өмнө

      FRRRR

    • _.myaroberson

      _.myaroberson

      3 сарын өмнө

      i know he threw his shoulder out😭😭😭

    • leeheosc

      leeheosc

      3 сарын өмнө

      FRR

  • Rodolfo Guerrero Atencia

    Rodolfo Guerrero Atencia

    3 сарын өмнө

    Cuando Carmen juega GTA debería tener una sección llamada "Soporto y humilló machistos en GTA"

  • Valiss Gene

    Valiss Gene

    3 сарын өмнө

    How does she have mods on online

  • TRU

    TRU

    3 сарын өмнө

    How do I play GTA role play?

  • S҈ J҈e҈w҈e҈e҈t҈z҈e҈l҈f҈m҈a҈n҈

    S҈ J҈e҈w҈e҈e҈t҈z҈e҈l҈f҈m҈a҈n҈

    3 сарын өмнө

    Heey Barbie Carmen🤣🤣🤣🤣

  • Lucia F

    Lucia F

    3 сарын өмнө

    Can I hug you? Can I hug you too? Hahahahah lmao i love her

  • Kimberly Watts

    Kimberly Watts

    3 сарын өмнө

    GTA 5

  • Hannah Zoe

    Hannah Zoe

    3 сарын өмнө

    So god damn funny 😆

  • Luna La

    Luna La

    3 сарын өмнө

    That lookss sooo funnnn🎆

  • Chastity Williams

    Chastity Williams

    3 сарын өмнө

    Where do i get this game

  • Loraine Garza

    Loraine Garza

    3 сарын өмнө

    🔥🔥

  • Dizzy

    Dizzy

    3 сарын өмнө

    Pink, the color of bad bitches >3< I was there for the stream btw it was the best!

  • Nontae Tun

    Nontae Tun

    3 сарын өмнө

    Let me play with you 😭😭

  • bud sabbath

    bud sabbath

    3 сарын өмнө

    4hrZ?

  • bud sabbath

    bud sabbath

    3 сарын өмнө

    wow this is just like real life yaye

  • Ecco R

    Ecco R

    3 сарын өмнө

    I didn't know you could do half of this stuff in GTA. super cool.

    • Ecco R

      Ecco R

      3 сарын өмнө

      @Lailaaa after your comment i did some research and im am floored. Thats awesome

    • Lailaaa

      Lailaaa

      3 сарын өмнө

      It’s a rp server that’s why :)

  • bud sabbath

    bud sabbath

    3 сарын өмнө

    beatem up

  • bud sabbath

    bud sabbath

    3 сарын өмнө

    one in 8 billion (crckhd)

  • bud sabbath

    bud sabbath

    3 сарын өмнө

    (ur vdyz r wrd)